sábado, 18 de febrero de 2017

Abans de res esper que puguis lletguir-me. Per favor ni que sigui només l'última vegada
Va ser tot un enorme malentés. Vaig canviar per anar a un restaurant just al costat de l?edib molt barat i et vaig dir davant l'Escola Lluís Vives, peró va ser un malentés. Tenia l'oportunitat de la meva vida per poder arreglar els nostres temes i per tercera vegada no ho vaig saber aprofitar. Vaig arribar a peu tardíssim a on tu estaves i et vaig cercar per tots els restaurants. Peró el mal ja estava fet
No estic boja, per favor no m'ho tornis a dir. Ni t'imagines el mal que em fas. Desde que vaig nèixer sofreixo assetjament. Vas ser tu que la teva novia es va intentar suicidar? Amb lo que has posat al facebook me fan ganes. No ho entendràs, peró es sa gota que vessa el tassó.
Vaig tornar a perdre la meva oportunitat de netejar la meva imatge amb tu...pero he tornat a fallar. Potser no, no et vaig saber entendre. Pero per favor no facis cao cómic. Els meus pares estaven molt nirviosos perque anava just a barcelona ( sortia a les 16.00) i els meus pares van haver d'anar a xerrar amb tu al no agafarme el telefon. Pero per favor, no et fiquis amb ells. Mai m'he ficat amb els teus, i els meus estaven molt nirviosos, perque saben que es veure a una filla intentant fer-se mal. Només oblida-ho, per favor. Ja et vaig dir que no me pareix respectuós que es fiquin amb uns pares.
No estic boja. Nomes trista. I ara molt trista. Si era amb el comentari al facebook lo que volies, enhorabona. Ho has aconseguit. Seràs molt feliç a la vida, tens amigues que parlen per tu ( jo volia arreglar ses coses amb tu i no ha hagut manera) pero amb el tema del comentari del facebook: NO ET FIQUIS AMB GENT QUE NO ES POT DEFENSAR. El mal que t'he fet i et deman mil disculpes no justifica lo que vols fer.
Per favor, jo no som aixi. Supos que els nirvis de ser la primera vegada que surto amb un al.lot fa que em prepari més de lo normaql i em posi més nerviosa. Per favor, oblidem-ho.
Per favor, vaig valorar tot el que et va pasar, o al menys aixó vaig intentar. No ho vaig aconseguir, som un desastre, ho reconec i et deman disculpes. Peró no em guardis aquest rencor. Vaig valorar tot lo que em deies. Recorda almenys aquestes coses bones i no ses dolentes.No per uns errors que d'aqui uns anys esper, esper i t'ho deman esperis oblidar
Gracies per tot.

No hay comentarios:

Publicar un comentario